Wieczorowy makijaż - zabawa z Face Chartem

Hej kochani :) Jakiś czas temu pokazałam Wam na Facebooku i na Instagramie zdjęcie mojego makijażu, inspirowanego Face Chartem bardzo zdolnej +ValerieVixenArt. Był to pierwszy raz, kiedy bawiłam się w ten sposób, więc liczę na wyrozumiałość :) 


Bardzo spodobał mi się ten Face Chart, więc postanowiłam go otworzyć. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym go nieco nie zmodyfikowała. Zrobiłam nieco bardziej pociągły kształt oka no ale niestety nie miałam tak pięknych, długich rzęsek na stanie, więc nie wyszło tak spektakularnie. No i ust nie mam tak pięknie pełnych. No ale jak na pierwszy raz myślę, że i tak wyszło całkiem spoko :)





Do makijażu użyłam:
Oczy:
Ciene:
Sleek - Ultra Mattes 2 (fiolet, granatowy, cieliste)
Miyo - OMG Eyeshadow - różowy (no. 14 Passion) intensywne niebieskości (no. 33 Aqua i no. 34 Iris)
Essence - 08 Apricotta
My Secret - Dark Side - czarny - jako cień i eyeliner

Baza pod cienie: ArtDeco
Eyeliner na linii wodnej: Maybelline Lasting Drama Eyeliner

Twarz:
Podkład: Puder mineralny Gosh
Rozświetlacz: Cień Bell Hypoallergenic No. 70
Usta: Rimmel - Kate Moss - 105






Myślałam, że ogólnie będzie trudniej odtworzyć ten makijaż, ale nie było tak tragicznie. Bardzo mi się to spodobało, więc z pewnością doczekacie się niebawem kolejnych Face Chartów. Z pewnością będę wybierać te najbardziej szalone. 


Jeśli macie jakieś ciekawe Face Charty, które chciałybyście, żebym odtworzyła i może zrobiła krok po kroku, to piszcie koniecznie :)
Piszcie też jak mi wyszło jak na pierwszy raz :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Makijaż na każdą kieszeń , Blogger